Szukasz rzetelnej wiedzy i wyczerpujących temat odpowiedzi? Zapoznaj się z naszą bazą eksperckich artykułów, w których rozmawiamy z trenerami i poruszamy najbardziej nurtujące tematy dotyczące Prawa zamówień publicznych.
Jak powinna być prowadzona komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego? Co w praktyce oznacza obowiązek komunikacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej? Czy zmiany te dla wykonawców mogą wiązać się z jakimiś utrudnieniami? O elektronizacji zamówień publicznych rozmawiamy z Iwoną Ziarniak, Członkiem zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych, szkoleniowcem i wykładowcą, autorką i redaktorką publikacji branżowych.
Elektronizacja zamówień publicznych, choć praktykujemy ją już od października 2018 roku, budzi wiele wątpliwości i pytań. Zebraliśmy najważniejsze informacje w zakresie elektronizacji, które pomogą Ci – jako zamawiającemu - prawidłowo przygotować i prowadzić postępowanie, a wykonawcy skutecznie ubiegać się o to zamówienie.
Zapisz się do newslettera i zagwarantuj sobie dostęp do najnowszych informacji i promocyjnych ofert
Trwa ładowanie...
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej